Gästbok

Gästbok

söndag 20 februari 2011

Kommunmästerskapet 2011

I går var det dags för årets kommunmästerskap i pimpel. Jag hade mina förhoppningar om en topplacering, men efter 1 timme började jag misstänka att det inte skulle gå vägen. Hade lite abborre i hålen men det blev inga mängder, jag hittade lite mer abborrar i slutet men då var det för sent, slutade på en 5:e plats på 2570 gr. Hade behövt dubbla det om jag skulle nå Tomas Stenholm som segrade på 5 kg prick, en mycket bra vikt på Mullsjön. (Grattis Tomas). Det blir en tävling till för mig och den går på sjön Viken den 6 mars det är en 5 timmars som Tibro arrangerar. Sedan hoppas jag att isen går fort så man kan komma ut och vertikala lite gös igen. Ser fram emot det, har en förhoppning om att kliva över 5 kg`s gränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar